steffiimaria

Alla inlägg under maj 2011

Av steffiimaria - 9 maj 2011 09:07

 När får man lyssna på en låt man aldrig hört förut? Typ hela tiden! Men en låt man hela tiden man lyssnat på kmr nt upp på Spotify så lätt.

 Jag lyssnade på denna låt när jag var yngre typ 5 och så gick REFRENGEN så här för mig: Mel mo haft jä rall efter floy ald ja spela roll fö mig to iou

 Jag var så gullig! Och en gång i bad huset sjöng jag den när det var tanter där, och så aplåderade alla och krama och pussa mej! Och jag log först, och sen grät jag, jag vet nt vrf?


Önskar att jag hade hittat denna låt på Spotify istället för AS KASSA youtube.


Jaja, den ee iaf bra



Av steffiimaria - 2 maj 2011 18:39


Ja hur ska man säga det, videon ee ju bra, och låten, men nt sååå bra röst. Själv har jag väl det. Och Steffii.

Jag har den också som ringsigal på min Iphone.

Har 3 Iphones.

Kmr nt ihåg vad ALLA heter.

Och 2 Ipad.

_____________________________________________________________________



__________Engla______________




Det va ju hemskt det som hände med Engla, ja ni som nt vet här kmr det: 13 års gräns!


Hon cyklade ensam på vägen från Fotbolls matchen.

Men egentligen ee hon nt ensam, Andreas Eklund 42, förföljer henne.

När han är tillräckligt nära griper han tag i henne och drar med sig henne in till skogen. Där hotar han henne genom att antagligen svälja ngn öl elr spotta, om hon spotta visa han kuken.

Sedan spotta hon och grät, hon k:a med henne ; O BLÄÄÄÄÄÄ!!!


Ni kan nt anmäla mej, för att jag skrev 13 årsgräns!!

Skyll er själva om ni klicka!


Av steffiimaria - 1 maj 2011 14:12


Den ee bra va? Tkr ja iaf, kmr lägga upp mer videoklipp ngn annan dah.

Men det ee ju valborg så jag tänkte ha en liten festlig låt ;)

Ha en bra Valborg, UTAN MEJ SOM MST VARA MED 4:A OCH 6:ÅRINGAR!

Typiskt att just ja nt få va med mamma o pappa HEEEELLLTTT utan ngn annan ( Förutom Fanny ).

Beyy!


KOMENTERA

PLZZ



 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards