steffiimaria

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Frågestund på bloggen ; )

Av steffiimaria - 17 april 2011 10:40

Jag vet att jag nt har varit inne på Steffii, elr bloggen. Men azzåå jag har haft FULLT upp ;O

Maria sry att jag skrev det dära inlägget om dej, jag bara skojja!


Till saken...

HJÄLP MEJ ATT LEVLA PÅ STEFFII! JAG ÄR EN MILIMETER IFRÅN!

Okej, det var nt saken, jag vet, men snälla hjälp mej och Maria att levla!

FRÅGESTUND!

Ja, nu blir det....

FRÅGESTUNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!

OMG! Jag har minst fått tusen frågar på mailen i Msp.

Fråga vad du vill!

Godkända frågor:

- Kan du berätta mer om i ditt värkliga liv?

- Du är bäst!  '' Okej det var nt en fråga, men ja och Maria skulle uppskatta det ''

- Hur är det att vara lvl 9 snart tio?

- Hur är det att vara snart lvl 13 snart 14?

Okej sånna frågor!

Okända frågor:

- Kan jag få auto i Msp?

- GE MEJ EN PRESENT ANNARSSS!!

- Jag kmr mörda dej!

- DIN BLOGG SUGER!

- Kan jag få dinn gubbe?

- Ska vi dela gubbar?

TACK!

  Lite stor STEFFII jag vet XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av steffiimaria - 9 maj 2011 09:07

 När får man lyssna på en låt man aldrig hört förut? Typ hela tiden! Men en låt man hela tiden man lyssnat på kmr nt upp på Spotify så lätt.  Jag lyssnade på denna låt när jag var yngre typ 5 och så gick REFRENGEN så här för mig: Mel mo haft jä ral...

Av steffiimaria - 2 maj 2011 18:39

  Ja hur ska man säga det, videon ee ju bra, och låten, men nt sååå bra röst. Själv har jag väl det. Och Steffii. Jag har den också som ringsigal på min Iphone. Har 3 Iphones. Kmr nt ihåg vad ALLA heter. Och 2 Ipad. ___________________...

Av steffiimaria - 1 maj 2011 14:12

  Den ee bra va? Tkr ja iaf, kmr lägga upp mer videoklipp ngn annan dah. Men det ee ju valborg så jag tänkte ha en liten festlig låt ;) Ha en bra Valborg, UTAN MEJ SOM MST VARA MED 4:A OCH 6:ÅRINGAR! Typiskt att just ja nt få va med mamma ...

Av steffiimaria - 23 april 2011 10:12

Jag ska börja med att berätta att jag är ROSA-STEFFII och att jag och LILA-MARIA ska börja med Veckan's snyggatse look på MsP. Denna look, är lite gammal av KOSAN-KISSY! Här kmr bilden:   VART ÄR BILDEN?! ETT MUSTERIUM FÖR DECKAR-STEFFII ATT ...

Av steffiimaria - 22 april 2011 09:47

 Azzå, det ee två saker. 1: Jag skriver med ROSA text ( som jag här nue ) och Maria med LILA text. Jusst nue ee det ROOSA -STEFFII som bloggar mest    2: Azzå jag har PF igen! ( PF ee Panfu ). Jag vet, jag vet. Det ee TÖNTIGT för vissa, men n...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards